 | Hírek, változások Mi is az a HKK? Hogyan kezdjek játszani? Megjelent kiegészítők Teljes szabálykönyv HKK Kódex Sorsoló program Őslich szabályok HKK-t forgalmazó boltok HKK klubok Lapkereső (új) Lapkereső (régi) Új Nemzedék lapok Tiltott és módosított lapok Versenykiírások Lezajlott versenyek Mai versenyek Profi pontok és versenyzők Szintlépés Hatalom Szövetsége Hatalom Szövetsége tabella Nemzeti bajnokság Kiemelt vidéki versenyek Versenyszabályok Versenyszervezőknek Chat, üzenõfal Fórumok Szavazások HKK találkozó Legendás cél Toplisták Pakliszerkesztő (új) Megosztások HKK Blog HKK Toborzás HKK Védnöki Program AK Archívum Paklileírások Írások, novellák TF és ŐV könyvek Letöltés HKK Videók Gyakori kérdések Kérdezz-felelek
| Feliratkozás Hírleveleinkre! | | Adatvédelmi Tájékoztató | |
|
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
|
| Nézz be kártyaboltunkba! | A pillanat képe | Urgod haragja (Túlélők Földje)Urgodról, a hajdan élt nagyhatalmú mágusról nem sokat tud a mai emberfia. Talán épp csak annyit, hogy mágikus kesztyűjét és fétisét becses relikviaként tartják számon. A jobban értesülteknek talán az is beugrik, Urgod arról volt híres, hogy rettenetesen gyűlölte a kalandozókat. Nos, mint a képen látszik, a köznép sem kerülhette el haragja beteljesedését, ha egy kísérlete nem épp úgy sikerült, ahogy azt előre eltervezte. Ilyenkor tomboló dühvel rombolt, nem nézve, mit tapos el...Nézz szét a galériában! | HKK közösségi program Szolnokon HKK30 lapbemutató 2. hét Híresember videója a júliusi versenyről Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés HKK30 lapbemutató - 1. hét
A lista folytatása... | Kérdezz-felelek cikkek Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immúnis Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - késleltetett hatás
A lista folytatása... | HKK30 lapbemutató 2. hét (49) Lapötletek (65148) HKK kérdés? (47509) Kérdezz-felelek 58. (9) mással is lehet üzletelni nem csak hkk-val (692) Gigászok lapelemzés 4. rész: Többszínű lapok (34)
További témák... |
|
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
|
|
|
| Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - hálóKijátszás – Kézből kijátszás:
Az AK 119-ben tisztáztuk ezeket a fogalmakat, konkrét példákkal illusztrálva. Azóta azonban rengeteg lap esetében merültek fel kérdések, így tovább szeretnénk egyszerűsíteni ezt a dolgot. Ezentúl egy lap játékba kerülése két módon történhet: kézből kijátszással vagy sima kijátszással.
1. Kézből kijátszás az, ha egy lapot bármilyen módon a kezemből játszok ki. Kézből kijátszás a vízió és a feltámadás is, és mostantól minden olyan egyéb játékba hozatal, amin az szerepel, hogy „mintha a kezedből játszanád ki”. Ilyenek pl. a Temető (új), El Miacchi, Rhatt papja, Kifordított varázsdoboz stb.
- Az ily módon kirakott lapokat úgy kell tekinteni, mintha a kezedből játszanád ki.
- Lehet rájuk reagálni reakció lapokkal.
- Kisülnek azok a hatások, melyek kézből kijátszáskor működnek.
- Hat rájuk az Ősi béklyó és a háló.
2. Nem kézből való kijátszás az, amikor egy lapot nem a kezemből játszok ki, hanem bármilyen egyéb módon hozom játékba, pl. a gyűjtőből, pakliból vagy egy előre kikészített lapot rakok ki.
- Az ilyen módon kijátszott lapokra nem lehet reagálni.
- Nem akadályozza őket az Ősi béklyó, vagy a háló.
- Nem sülnek ki azok a hatások, melyek azt mondják, hogy „ha egy lapot kijátszol a kezedből...”
| Huraggin taktikájánál nem a kezemből játszom ki a lapokat, ezért ez nem kézből kijátszásnak számít, így nem befolyásolja a háló. | Thu\'zad megszégyenítése (2025): Ha valamilyen okból már nem játszhatok ki több lapot a körömben, akkor Thu\'zad megszégyenítését sem játszhatom ki. A varázslat az egy körben kijátszható lapok számára vonatkozó korlátozásokat oldja fel (pl. háló, A gyalázat lemosása (2023), Sziréndal hátránya, Ősi béklyó (2023), első 3 körben 1 tisztán nekronos lap játszható ki stb). Azokat a korlátozásokat nem, ami arra vonatkozik, hogy egy bizonyos lapot egy körben hányszor lehet kijátszani (pl. vízió, (S), feltámad képesség), vagy hogy csak egy konkrét lapot játszhatsz ki (Kristálytiszta dallam). | A Negeshin agyfürkésszel kijátszott lap kézből kijátszásnak számít, tehát hat rá a háló.
| A Vulkáni energiával a gyűjtőből kijátszott lapok olyanok, mint a víziók, minden szempontból kézből kijátszásként működnek. Tehát a Vulkáni energia saját hálója akadályozza őket. | A hálót is el lehet venni a Sziránusz bűbájjal, mivel a háló a szabálya szerint egy állandóan működő speciális képesség. | Az ellenfél lapjára reagálok egy Solisar aurájával (új), ő visszacounterel, én egy Nz’kromithlan, a mágussal válaszolok, ő ismét visszacounterel, amire én egy Földanya erejével válaszolok. Ebben az esetben a végén a mágus hálója szempontjából még nem játszottam ki lapot. A reakciók kiértékelése a reakció sorban visszafelé történik. Először létrejön a Földanya ereje, de ekkor még nincs háló. Majd létrejön az éjfatty mágus, ekkor kerül a játékba a háló. Viszont a háló csak a játékba kerülése után kijátszott lapokat számolja, a Solisart pedig még előtte játszottam ki, így azt sem számolja, ezért még két lapot játszhatok ki ez után a reackiósor után. Röviden szóval a háló csak a játékba kerülése után kijátszott ÉS a játékba kerülése után létrejövő lapokat számolja. A hálóval egy reakciósorban levő lapoknál nem teljesül mindkét feltétel egyszerre. | Kijátszok egy lapot, az ellenfelem reagál, én pedig reagálok egy Kvazársörényű pegazussal. A lapok visszafelé jönnek létre, ezért az eredeti lap létrejöttekor a Kvazársörényű pegazus már játékban van, és a hatása érvényesül, és az eredetileg kijátszott lap már beleszámít a háló mellett sikeresen kijátszható 2 lapba. Figyelem! A háló csak azt korlátozza, hogy megpróbálhatok-e kijátszani lapot, vagy sem, tehát a háló játékba kerülése előtt megkezdett lapkijátszást visszamenőleg nem "akadályozza" meg. Tehát ha egy 8 lapos counter csatát Kvazársörényű pegazussal zárok, és 4 reakcióm volt a sorban, amelyek mind létrejönnének, akkor a háló ezeket nem fogja visszamenőleg megakadályozni. | Nem jön létre az Izzó fókusz (alfa) képessége akkor, ha a kijátszása előtt okoztam legalább 3 ÉP sebzést az ellenfelemnek. Korábban a Morgan átkánál ezt másként szabályoztuk, de az ilyen, és ehhez hasonló képességek kizárólag akkor vonatkoznak a játékba kerülésük előtti időszakra, ha a szövegezésük kifejezetten ezt tartalmazza. A szabály így összecseng a háló szabályával, valamint az Ősi béklyó és hasonló lapok működésével. (A szabályt a Kódex 99.8. pontja alatt rögzítettük és a fent hivatkozott faq-t eltöröltük.) | Szabály: Ha egy lapon a háló jelet látod, akkor az a lapnak egy speciális képességét szimbolizálja, amely a következőt jelenti: Ha egy játékos egy körben már két lapot játszott ki sikeresen a kezébôl, akkor nem játszhat ki több lapot a kezébôl. Ha a háló képességgel bíró lap ebben a körben került játékba, a korlátozás a kör további részére vonatkozik |
Létrehozás: 2009. április 17. 13:24:48 | Utolsó frissítés: 2024. november 19. 12:51:03 |
|
© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
|